Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Neumíte někdo na podobný e-mail odpovědět tak, aby se jim příjmová adresa zcela zahltila??? Tohle a jiné blbosti mi bloudí hlavou, jenže co zmůže účetní. Ajťák bohužel nejsem. ;-(

0 0
možnosti
JJ

Ona je ta jejich adresa pokaždé jiná, takže nejde ani zablokovat.

0 0
možnosti

Až teď - nějak jim to blbne. :-)

0 0
možnosti

Nějak se mi neobjevil poslední příspěvek - zadala jsem ho před chvilkou. ???

0 0
možnosti

Copak Sir Chan Liang z Bank of Shanghai - to je podezřelé na první pohled. To u nás v Čechách Vám se stejnou vlezlostí chodí pravidelně aspoň jednou měsíčně zalepená obálka od České státní mincovny a.s., která Vám nabízí tak drahocennou kolekci mincí - za takovou babku, že si připadáte jako úplný blbec, že už ji dávno nemáte. Dokonalá čeština, dokonalá nabídka - dokonalý podvod. Jo, jo, u nás v Čechách člověk na blbce nenarazí. Když to nepřijde do kaslíku poštou, přiloží to jako reklamu první internetový e-shop, u kterého jste si něco skutečně objednala. Mě to poslali s pánským tílkem a letní sukní od seriozní firmy Petrklíč. !!:-) Zdtravím Jaruško. Zkusím přemýšlet, jestli by přeci jen nešlo něco na ty syčáky vymyslet. Aspoň jak jim znepříjemnit život. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Zdravím, Jarko. A mýlím se či nemýlím, že jste kdysi byla v Bigblogeru LN?

0 0
možnosti
JJ

I já zdravím, Jirko. Nemýlíte se. Na BigBlogeru jsem byla do dne, kdy vydechnul naposledy, a v Demínce mají dobré pivo.

0 0
možnosti
  • Počet článků 143
  • Celková karma 11,21
  • Průměrná čtenost 441x
Píšu blbě, ale píšu ráda. Navíc jsem politicky nekorektní, nevlastním chytrý telefon, a v důchodu mám tolik času, že absolutně nic nestíhám.

Seznam rubrik