Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J67a95r48a 49R13a62n94k

6. 5. 2017 21:00

:-)jak jinak....zit na ostrove a nemit "kocabku" je hrichR^

0 0
možnosti

Jarko, abych to řekla stylově hudebně: jsi

"...klidná jako voda ale silná jako proud,

skála se ti poddá a zbavíš se všech pout,

svěží jako ranní rosa a čistá jako sníh,

když kráčíš po kamení bosa

a svět máš na dlaních." - tady je to celé: http://jdem.cz/c695x8.

Četlo se mi to báječně. Zdravím - tedy já a Jelen. :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Jarko, prosila bych víc takových článků! Děkuji.R^

0 0
možnosti
ND

Jij, to se mi to čtení líbilo :-), kvalita z Lidovek je zde :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 143
  • Celková karma 11,21
  • Průměrná čtenost 441x
Píšu blbě, ale píšu ráda. Navíc jsem politicky nekorektní, nevlastním chytrý telefon, a v důchodu mám tolik času, že absolutně nic nestíhám.

Seznam rubrik