Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JJ

Já vidím záludnost počítačů nejenom v tom, že spousta lidí je za sebe nechává myslet. Např. auta budou za chvíli jezdit sama - a někdo si je skutečně koupí. Ale na druhou stranu: Bez počítačů bychom si tady nemohli takhle povídat... a pomlouvat je.

1 0
možnosti
Foto

Také jsem propadla kouzlu počitače. Žrouta času. Ale umí být i užitečný.Naštěstí mně ty moje chlupaté otravy nenechají načisto u počitače zhloupnout. Tahají mně ven do přírody a naštěstí,:-) procházky s nima mají pro mně pořád větší kouzlo.;-)

1 0
možnosti

Jsou s tím problémy, mám 2 vnuky 6 a 4 roky a maminka s tatínkem měli porouchaný domácí počítač, z kterého kluci koukali na všechny ty Krtečky a hráli hry. No chvíli remcali, ale mají v ulici kamarády, tak to přečkali. Ale doslova. Jakmile to taťka spravil, tak už u toho zas seděli - a to jsou malí. Domluvili jsme se a ten počítač jsme prostě vyřadili z provozu znovu. Potíž je, že když se k těmto technologiím děcka nedostanou, budou mít problémy od první třídy s ostatními školáky - děcka se podle tabletů měří navzájem. A podle mobilů. Je to dost smutné a nikdo pořádně neporadí jak s tím naložit. Řešíme to sporty a kroužky, ale jak dlouho to vydrží ví Bůh. Tak tohle je ta stinná stránka PC. Dobrý pomocník, ale špatný pán - jako vše, co nemůžeme tak docela ovládat. Zdravím diskutující.

0 0
možnosti
Foto

Většina rodičů je hrdá na to, jak to ten jejich šikulka s tím počítačem umí.

Když namítnete, že v předškolním věku by se měly raději učit držet tužku a cvičit paměť pomocí básniček, zahrnou vás argumenty o jeho důležitosti pro zdravý vývoj dítěte, pro konkurence schopnost a bystření rozumu.

Komu není rady, tomu není pomoci, rodiče své ratolesti posílají do virtuálního světa a rodina dostává pořádnou trhlinu, protože vazby, které vznikly vzájemným působením se přetrhají, počítač supluje rodiče, poradí v nesnázích a nezajímá ho, proč se do nich děti dostaly.

Až na přijímačkách na střední, nebo pohovorech na učňák, později u maturit a učňovských zkoušek se zjistí, že něco není v pořádku, že děti mají problém samostatně myslet. Proč také, vše si doposud vyhledaly, ale jak tato možnost padá, jsou v koncích a bezradné.Rv

0 0
možnosti

Jarko strašně moc malých drobných pravd, ale je to o lidech, ne o počítačích, anebo internetu. Našlo by se stejně tolik pozitivních příkladů, kdy obé pomohlo velkému pokroku. Mohli by vyprávět doktoři, výzkumníci, záchranná služba, geologové a spousta dalších profesí. Já myslím, že je to jako se vším (i z dřívějška, kdy tyhle vymoženosti nebyly) - tak 20% lidí zneužívá a zneužije všechno, co jim přijde pod ruku, dalších 60% nejsou ani špatní, ani dobří, občas provedou nějakou lumpárnu, ale občas i pomohou. A pak v těch zbylých 20% najdeme ty, kteří "zařizují" ten lidský pokrok - nadaní a pilní vědci, umělci, učitelé, filosofové, humoristé, apod. Sem tam se vyskytnou géniové (Michelangelo, Wichterle, Beethoven ap.). A ti potvrzují slávu schopností lidského ducha. Moc pěkný článek jsi napsala, vtipný.A taky koukám, žes vyměnila fotku za pěknou z domoviny. Hlavně ale že Ty a pejsek jste tu stále. Zdravím a posílám jednoho skvělého Nohavicu: http://jdem.cz/c82xz7 . :-) Všimněte si, zpívá o době, kde ani PC ani net nebyly. Možná neškodí si ty doby připomenout.V

0 0
možnosti
JJ

Je zajímavé, Dano, že ses zmínila o doktorech. Právě ti jsou jedni z nejhlasitějších odpůrců elektronického systému, a někteří z nich ho dokonce odmítají používat. Považují ho za nespolehlivý, s potenciálem uškodit pacientům. Já se jenom obávám, že počítače nám začínají vládnout až příliš; vždyť už teď, když vyplivne elektřina, si nikde nekoupíme ani rohlík (o hackerech nemluvě).

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
JJ

Nojo, ale to vědí jenom ti, co jim rozumí. Můj Chytrolín pro mne píše, ukazuje mi obrázky, a neustále mě (aspoň podle mého manžela) zdržuje od mnohem důležitějších věcí.

0 0
možnosti
  • Počet článků 143
  • Celková karma 12,38
  • Průměrná čtenost 441x
Píšu blbě, ale píšu ráda. Navíc jsem politicky nekorektní, nevlastním chytrý telefon, a v důchodu mám tolik času, že absolutně nic nestíhám.

Seznam rubrik