Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Karma. R^

A něco pro zasmání (ulovil jsem na netu):

V ráji prý čeká na každého pravověrného muslima 72 panen.

Dotaz nevěřícího: „Odkud se tam berou a co se stane s těmi použitými?“

0 0
možnosti

Myslím, že je to všechno o zlých lidech. Náboženství byla vždycky záminkou, která se moc hodila - jak církvím, tak jejich některým vyšinutým věřícím. A není to jen atribut islámu, i když v samotném náboženství jako doktríně, je nesnášenlivosti tady možná nejvíc. Ale nevím neumím posoudit, jsem Češka a tolik islám neznám. Včera jsem četla velmi zajímavý blog muslima, který žije a pracuje roky u nás - vlastně jeho poslední dva - zde na iDnes - jmenuje se Hatem Berrezouga - viz odkaz: http://berrezouga.blog.idnes.cz/. Ten poslední mě zaujal a přiměl přečíst si ještě ten předposlední článek. Tam někde vidím poprvé za dobu, kdy vznikla tato africká invaze muslimů do Evropy, pokus o objektivní posouzení ze strany muslima (věřícího). Trochu mě štve, že představitelé muslimů u nás se k jakékoliv konfliktní situaci stavějí způsobem - jen neříct proboha jasné ano ano - ne ne. Jsou samé vytáčky a vedou nás k názoru, že vlastně skutečné názory skrývají, protože s násilníky kvůli společnému náboženství sympatizují. To je tak asi všechno, co k tomu mohu říci. Jen situaci jako katalyzátor zhoršují dva faktory - začínají docházet zdroje, v Africe nejvíce problém voda - a je nás lidí na planetě už moc. Jarko moc zdravím a obdivuji odvahu, s jakou se pouštíš na tenký led. Tohle téma dnes vyvolává mimořádné emoce až agresivní a to ze všech stran. Držím palce a zdravím, doufám, že u Vás v Kanadě už zapršelo a požáry jsou pod kontrolou. R^R^VV

0 0
možnosti

Abelovsky, ja viem, že ma opäť vymažete, aké ako vy viete čo presne chcú islamisti? Máte kontakty v Talibane, Boko Haram, Islamskom štáte, Al-Kaide, u Abu Sajjaf, v Brigáde mučeníkov Al-Aksa a iných bohumilych organizáciách?

0 0
možnosti

Pardon, odvolávam. Patrilo inam a ani tam by to nebola pravda. Kajam sa.

0 0
možnosti

P59e46t41r 15J10í87l82e27k

24. 7. 2017 21:02

Rozhodně nejsem vítač ale napadá mě:

ETA , IRA, rudé brigády v Německu, brigády rose v Itálii, Mafie tamtéž, masakry v Srebrenici, a další po celé Jugoslávii, Brevik, komunismus, a fašismus s miliony umučených, holokaust, a každého z vás napadne mnoho dalších událostí, jo ach ti muslimové...

2 0
možnosti

Možná se mýlím, ale zdá se mi, že "ti muslimové" zatím mají nejdelší výdrž - a konce nevidět. Rozdíl je i v tom, že výše zmíněné organizace většinou působily ve svých zemích, a nesnažily se změnit svět k obrazu svému.

1 0
možnosti
Foto

I Vy šibalko, já jsem na sérii atentátů v Londýně tipoval Laurela a Hardyho. To jste mě doběhla ! Karma.

1 0
možnosti
Foto

neměl on ten Herodés nakonec pravdu?;-DJen to rozšířit ...

a taky zakázat veškerá náboženství- a na světě zavládne klid a mír;-D

0 0
možnosti

možná by to chtělo zaslat Bohouškovi a Angelce, aby si udělali jasno v historii...

3 0
možnosti

Je dobrá rekapitulace, ráda jsem ti klikla, Jarko, i za ty ostatní moznosti:-)

3 0
možnosti

P81e53t69r 98T42o36m97e82k

24. 7. 2017 18:59

R^R^R^ To jsem fakt zvědavý, co vítači vymyslí.

4 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS