Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Karma. Hezký počtení. R^

1 0
možnosti
Foto

R^;-Dpobavilo ikdyž je to i k zamyšleníR^

1 0
možnosti

dobře popsané, předpokládám, že autorka je nevojačka a nepoznala, jak se z kdejakého "chomouta" stane hrdina, když dostane uniformu a s ní možnost "buzerovat"

1 1
možnosti

Na vojně jsem (zaplať pámbu) nebyla. Musím však říct, že za 3 roky, coby pomocný strážník (auxiliary constable) u RCMP jsem "uniform, praskajících důležitostí," moc neviděla. Ale věřím, že kdybych hledala, určitě bych našla. Mnohem horší zkušenosti mám s vrátnými.

1 0
možnosti
  • Počet článků 143
  • Celková karma 11,22
  • Průměrná čtenost 441x
Píšu blbě, ale píšu ráda. Navíc jsem politicky nekorektní, nevlastním chytrý telefon, a v důchodu mám tolik času, že absolutně nic nestíhám.

Seznam rubrik