Diskuse

Jezdí samo

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Já dodnes nerozeznám Škodovku od Meďoura.8-o A žiju!!!!!!

0 0
možnosti
PB

Ten zelenej kotrmelec je fakt úžasnej ;-D karma.

0 0
možnosti
ND

Nikdy jsem neměla a nemám řidičák, je mi jasné o co všechno přicházím, Jarko. Ta malá autíčka se mi líbí, obzvláště to křeslo na kolech...tedy Smartik;-D

0 0
možnosti
RE

Taky bych je bral:-)

0 0
možnosti
JJ

Ta modrá kráska byla na prodej za USD 53,000. Musím počkat, až vyhraju v loterii.

1 0
možnosti
  • Počet článků 143
  • Celková karma 11,21
  • Průměrná čtenost 441x
Píšu blbě, ale píšu ráda. Navíc jsem politicky nekorektní, nevlastním chytrý telefon, a v důchodu mám tolik času, že absolutně nic nestíhám.

Seznam rubrik