Diskuse

#MeToo

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Víš Jarko, co se mi na tomhle článku líbí nejvíc? Je vyvážený. Tedy mimo vtipných pasáží, které mně u Tebe samozřejmě pobaví vždycky. Ale všimla jsem si, že neobhajuješ plamenně ani jednu stranu. A to je podle mně podstata toho tolik vzpomínaného selského rozumu. Umět si vybrat zlatou střední cestu, ve které se v sexu rozhodně ničeho nedocílí vnucováním, ale kdy se není třeba ochuzovat třeba o roztomilou galantnost. Je to na cítění obou zúčastněných stran. Extrémy budou vždycky na obou stranách - na to dřív bývala sada tzv. "nepsaných pravidel". Ale i ty jsou dnes, stejně jako morálka, nemoderní a zastaralé. Prostředí se víc a víc stává hrubým a necitlivým a proto mám takovéto "vyvážené" úvahy ráda. Dík a zdravím. V

0 0
možnosti
JJ
JJ

Jelikož selský rozum (podobně jako chytrost nebo blbost) je pojem nedefinovatelný, možná bychom měli zavést termín "akceptovatelné sexuální obtěžování." V tom případě by se jednalo pouze o morální zásady či přednosti, a stěžovací akce "me too" by dostala zcela jiný význam.

0 0
možnosti
BM

I selský rozum je otázkou výkladu. Myslíte, že herečka, která dostala návrh, ho nezvážila selským rozumem? Neřekla si, holka, chceš udělat kariéru a bude to něco stát!? Člověk, který tuto aféru spustil je sexy asi jako mastný desetilitrový hrnec a přesto tolik ženám to stálo za to. Rozhodně ho neobhajuji, ale asi to chce trochu hrdosti a dát okamžitě najevo že takto ne! Jiný případ je, pokud není úniku, ale to už je trestný čin.

3 0
možnosti
VV

Vzdyt uz to vysvetlovala Jirina Svorcova studentum, ze ona zacinala od Piky.

0 0
možnosti
JZ

Nevím, proč se pořád každý odvolává na nějaký ten "zdravý selský rozum", o kterem tolik lidí mluví, ale nikdo jej ještě nepopsal. Když máme zdravý selský rozum my, bude ho asi mít i agresor a tudíž bude schopen vymyslet lest, která selský rozum umí obejít.

0 0
možnosti
JH

Jarko. dost o tom přemýšlím, ale já snad nikdy neharašil.;-)

0 0
možnosti
JJ

Já teď haraším, kdykoliv se pohnu o něco rychleji.

1 0
možnosti
  • Počet článků 143
  • Celková karma 11,22
  • Průměrná čtenost 441x
Píšu blbě, ale píšu ráda. Navíc jsem politicky nekorektní, nevlastním chytrý telefon, a v důchodu mám tolik času, že absolutně nic nestíhám.

Seznam rubrik