Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zdraví a karmuje taky jedna "důchodka";-)R^

0 0
možnosti

Děkuji, a na zdraví "šedé síle!"

1 0
možnosti

Vím, že to v těch teplákách, Jarko, byl asi v tu chvíli šok, ale když se to vezme kolem a kolem, zrovna na takové chvíle se později, při vínečku, se smíchem vzpomíná. U nás se málem vraždilo, když jsem v nepřítomnosti svého manžela rozbourala třetinu kuchyně, abych ho přiměla zvětšit koupelnu. Tehdy jsem byla ráda, že máme ještě jednu, ve které se dá zamykat. A tak ať žijí oslavy!R^R^ - ráda karmuji a pozdravuji.V

1 0
možnosti

Dano, kdybych na podobné chvíle měla vzpomínat při vínečku a častěji, tak jsem permanentně opilá.

0 0
možnosti
Foto

R^určitě to myslel dobře;-)

0 0
možnosti

Teta Kateřina by pravděpodobně dodala: "Cesta do pekla je dlážděna dobrými úmysly..."

0 0
možnosti
  • Počet článků 143
  • Celková karma 11,21
  • Průměrná čtenost 441x
Píšu blbě, ale píšu ráda. Navíc jsem politicky nekorektní, nevlastním chytrý telefon, a v důchodu mám tolik času, že absolutně nic nestíhám.

Seznam rubrik