Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já to vidím přesně stejně, jako všem známý komponista a dobrý muzikant pan Janek Ledecký. Je to paskvil. Nejde mi ani tak o druhou sloku, kdo ji chtěl znát, věděl o ní. Ale hudebně to zní, jako když si filharmonici - každý zvlášť - ladí nástroje, každý o kousíček jindy, ale všichni na motiv Kde domov můj... Pan Ledecký vyslovil zajímavý názor a já se přikláním. Co asi má tenhle "nápad" a bouřlivé diskuse zakrýt za svinstvo, které páchá někdo jiný zrovna někde úplně jinde??? Jarko dík za blog, tohle téma ho fakt potřebovalo - a zdravím do Kanady (i s upravenou hymnou). :-)

0 0
možnosti
IV

Ona ta druhá sloka vůbec není zbrusu nová, jen se v hymně vynechávala (Možná proto, že se dřív hymna spojovala ze dvou prvních slok české a slovenské?)

0 0
možnosti
Foto

máte pravdu-lidé řeší nepodstatné věci a ty opravdu důležité přehlížejíR^

0 0
možnosti
VH

Nemáte pravdu, že naše hymna je gendrově neutrální. Závěr je nutno upravit:

A to je to zemo Česko, domovo mojo, zemo Česko, domovo mijo.

0 0
možnosti
JJ

Prosím Vás, raději jim nepřihrávejte další návrhy. Oni by to opravdu mohli udělat.

0 0
možnosti
  • Počet článků 143
  • Celková karma 11,21
  • Průměrná čtenost 441x
Píšu blbě, ale píšu ráda. Navíc jsem politicky nekorektní, nevlastním chytrý telefon, a v důchodu mám tolik času, že absolutně nic nestíhám.

Seznam rubrik