Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Autorko... a když jste je tak chtěl oslovovat pane profesore, nebo profesorko, tak kolik vás ze třídy bylo v SSM? Přece není možné někoho oslovat pane profesore a být v SSM.

0 0
možnosti
JJ

V SSM z nás nebyl nikdo; ten tehdy ještě neexistoval. V ČSM (Československý Svaz Mládeže) jsme byli všichni, protože členství, podobně jako prvomájové průvody, bylo také dobrovolně povinné. Nasadil jste mi ale brouka do hlavy: Může člen KSČ oslovovat lékaře "pane doktore?"

1 0
možnosti

Jarunko, mě už neminula čtyřletá SEŠ, ale jinak to bylo v budějovlcko bleděmodrém totéž. Jen když jsem vylezla a potácela se přes Piaristcklé náměstí na autobus, dozvěděla jsem se, že dopoledne na trhu spadl kaštan, kolem kterého jsem 4 roky chodila do té mučírny. Život byl krásný! Zdravím. A asi budu teď už taky sudokopytník - i mozek mám na sudo. :-)

0 0
možnosti
JJ

Chudák kaštan možná nesnesl pomyšlení na to, že už Tě každé ráno neuvidí...

0 0
možnosti
LH

Sešel jsem se s některými letošními maturanty a dal jsem jim otázku co jsem slyšel ve Slovenské televizní soutěži. „Kůň je sudokopytník nebo lichokopytník.“Jak v televizi, tak i u těchto maturantů mně odpověď šokovala.KŮŇ JE SUDOKOPYTNÍK PROTOŽE MÁ ČTYŘI NOHY.

Maturanti, co někdy povedou tento stát a nic nevědí.Ano, v životě to není důležité, ale už jen toto pak vypovídá o intelektu toho kterého občana.

1 0
možnosti
JJ

Odvozuji z toho, že:

a) Jsem také sudokopytník

b) Podobným maturantům by nestačila ani dvacetiletka

1 0
možnosti
  • Počet článků 143
  • Celková karma 12,38
  • Průměrná čtenost 441x
Píšu blbě, ale píšu ráda. Navíc jsem politicky nekorektní, nevlastním chytrý telefon, a v důchodu mám tolik času, že absolutně nic nestíhám.

Seznam rubrik