Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ten citát v závěru je jedna z mých životních konstant

0 0
možnosti
JJ

Všem dík za návštěvu, příspěvky a palce vzhůru. Ty ve mně vždycky spolehlivě nakopnou podřimující múzu!

0 0
možnosti
VV

Vzdy jsem vas rad cetl. A dnes jste mi prozradila proc, byli jsme skoro sousedi.

0 0
možnosti
Foto

R^také jsem párkrát vkročila di černé díry-takže chápuR^

1 0
možnosti
VF

Venkovská parta "děcek" se domluvila, že nebude jezdit za instruktorem autoškoly, ale instruktor přijede k nám. Radostně souhlasil, neboť věděl, jaké dobré vínko mají naši spoluobčané. My jsme na dvorku dělali údržbu auta a instruktor s naším tatínkem ve sklepě koštovali. (Všichni jsme ale POCTIVĚ úspěšně složili zkoušky.)

0 0
možnosti

Prima prima a to poslední tvrzení na konci podepíšu všema deseti Jarunko. Zdravím a karmuji.R^:-)

0 0
možnosti
ZB

Dobrý, já jsem taky pro pokračování :-)

2 0
možnosti
Foto

Báječně jsem si početla a těším se na další. Bude pokračování?

0 0
možnosti
JJ

Pokračování jsem sice neplánovala, ale na druhou stranu - proč ne? Pokusím se.

0 0
možnosti
  • Počet článků 143
  • Celková karma 12,38
  • Průměrná čtenost 441x
Píšu blbě, ale píšu ráda. Navíc jsem politicky nekorektní, nevlastním chytrý telefon, a v důchodu mám tolik času, že absolutně nic nestíhám.

Seznam rubrik