Diskuse

Domácí řád

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mám dojem, že naši tři boxeři (rodinka tatínek, maminka a synek), které jsme ještě nedávno měli, se u Vás, Jarko, učili výjimkám. Bohužel, už je dodržují v psím ráji na haldách dobrůtek. Teď máme maličkého belgického brabantíka Babánka (3B) - a ten smí všechno. Co taky chtít za disciplínu od 4 kg mrňouska, když 40 kg chachaři se jí nikdy nenaučili, že? Zdravím do Kanady - naši psi by si ihned porozuměli. :-) Páníčkové taky. :-)V

0 0
možnosti
Foto

R^

Ještě že máme kočky. Ty si dělají co chtějí rovnou.

0 0
možnosti
JJ

Ne nadarmo se říká: "Psi mají majitele, kočky mají služebnictvo."

3 0
možnosti
ZH

Prdění těžce snášejí i zvířata. Důkazem je kocour, který mi zdrhnul zpod peřiny. ;-D

0 0
možnosti
JJ

A to jste měl kliku, že Vás - coby jeho sluhu - nevyhodil z práce!

0 0
možnosti
PK

No, v porovnání s Vašimi pravidly se mi ty naše daří dodržovat, pokud do nich nevstoupí má žena, pak dochází k různým obměnám a obcházení našich rules....R^

0 0
možnosti
JJ

U nás to bylo naopak. Willy ale vždycky byla "manželova psina," a mne v baráku - s výjimkou doby krmení - víceméně jenom trpěla.

0 0
možnosti
  • Počet článků 143
  • Celková karma 11,21
  • Průměrná čtenost 441x
Píšu blbě, ale píšu ráda. Navíc jsem politicky nekorektní, nevlastním chytrý telefon, a v důchodu mám tolik času, že absolutně nic nestíhám.

Seznam rubrik