Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MJ

Jesteze nezminujete Slovensky ekvivalent ;-D

0 0
možnosti

Zdravím Jarko, opět jsi mě rozesmála ;-D

0 0
možnosti

R^.

Zajímavý postřeh - v původním komentáři jsem citoval druhé příjmení, které jste použila v perexu, s konstatováním, že v 5. pádu přibírá písmeno -i, což by nebylo tak zlé:-).

A dozvěděl jsem se - cituji: "Redakce iDNES.cz si nepřeje, aby se váš příspěvek objevil v diskusi, protože je v rozporu s pravidly pro diskutování na tomto serveru."

Jestli je to robot, tak ho programoval negramot, jestli to psal živáček, tak nekomentuji. Ale vyskočilo to hned, tak myslím robot. Dříve se tomu tuším říkalo cenzura:-).

1 0
možnosti
JJ

To byl určitě robot, který automaticky vyřazuje příspěvky, obsahující sprostá či nevhodná slova - a ono slovo, v podobě, v jaké jste ho napsal, se asi nachází na seznamu. Se skloňováním máte sice pravdu, ale znáte lidi. Vsadím se, že mnoho z nich by se v tomto případě gramatikou neřídilo.

0 0
možnosti
Foto

J49a90n65a 23M86a35j36o62v65á

17. 7. 2018 19:00

Jarko, díky. Nestkutečně mne bavíte :-)))

0 0
možnosti
  • Počet článků 143
  • Celková karma 12,38
  • Průměrná čtenost 441x
Píšu blbě, ale píšu ráda. Navíc jsem politicky nekorektní, nevlastním chytrý telefon, a v důchodu mám tolik času, že absolutně nic nestíhám.

Seznam rubrik