Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

Ono je to o opatrnosti.

Cela leta jsem s necim takovym nemel zkusenosti.

Bohuzel, letos v lednu jsem objednal cosi od jednoho znameho ceskeho internetoveho obchodu. A od te doby jsemclenem VIP sazkare a profesiannim sazkarem, ba dokonce mi i bohate vdovy ze zemi odkud migruji mliony chudaku,nabizeji odil na jejich bohatem tuzexovem konte. ;-D

0 0
možnosti
JJ

Ona ani opatrnost někdy nepomáhá. Já jsem jenom zvědavá, kdy výrazy jako "důvěra" a "morální integrita" zmizí ze slovníku.

0 0
možnosti

Občas si tito podivní "přátelé" vzpomenou i na nás Evropany, z bývalého východního bloku. Ale moc často ne. Soudím, že bohatí ze Severní Ameriky jsou jako kamarádi přitažlivější. Nehledej Jaruško zdroje adres, odkud mají tu Tvoji, se stejně nedozvíš. Já vím, že už od starého režimu jsme museli vypisovat rodná čísla a adresu na každý tiskopis, který si jakýkoliv úřad vymyslel. Dokonce i když jsem žádala o průkazku na týdenky. Pamětníci si vzpomenou, že to byl lístek na týden, na který se za opravdu, ale opravdu levný peníz jezdilo do práce a z práce autobusy ČSAD. Kdejaké lejstro obsahuje tyto "důvěrné informace", a tak se musím nad snahami o ochranu osobnosti, jen pousmát. Na tom se zase živí lidí... Měj se pěkně Jaruško a jestli je u Vás takové vedro, hlídejte si požáry. Tady na Rakovnicku už letos máme hotovou Kalahari. Papa a zdravím. :-)R^V

0 0
možnosti
JJ

Že o nás Velký bratr ví víc, než my sami o sobě, je všeobecně známé. Ale aspoň nám neposílá pět spamů denně. A požáry? Těch už, bohužel, řádí několik...

0 0
možnosti
  • Počet článků 143
  • Celková karma 12,38
  • Průměrná čtenost 441x
Píšu blbě, ale píšu ráda. Navíc jsem politicky nekorektní, nevlastním chytrý telefon, a v důchodu mám tolik času, že absolutně nic nestíhám.

Seznam rubrik