Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Použití protimluvů není vada. Spíš je to dovednost, kterou Češi vždycky vládli. My máme rádi, takové ty hořkosladké nostalgie, černobílé vidění světa, poklidné revoluce a spol. Jsme zkrátka takoví. A i to je jeden z důvodů, proč mám tak rád náš národ.

Po zkušenostech s husitstvím a Bílou Horou jsou Češi opatrní. Používáme protimluvy a občas i tímto způsobem jednáme, abychom se mohli dle potřeby přiklonit na jednu či druhou stranu, a to je kouzelné. ;-)

0 0
možnosti

Jaruško, zas budou u nás v Čechách osudové osmičky, možná, že tentokrát to zasáhne jiná čísla, ale budou. A možná, že bez oxymorónu. Začne se vymetat - mladí nejsou dost trpěliví a myslím, že roste jejich naštvání. Jen se bojím, aby se špinavou vodou pak nevylili z vaničky i nové děťátko. Konec - i revoluční - je vždycky něčeho začátek. V tom je naděje. Dík za tenhle článek, byl potřeba. A vůbec nevadí, že tekutý plyn je vlastně kapalný. :-):-) Zdravím na Tvůj "velký, kanadský ostrov" lidství a humoru. V

0 0
možnosti

I výraz "trpělivý mladý" je svým způsobem oxymoron. Jenže mladí chtěli odjakživa měnit svět, a trpělivost má své meze...

0 0
možnosti

To heslo vespod je stále aktuální.:-)R^

0 0
možnosti

Proto jsem tu fotku použila. Jediný rozdíl je, že dnes už se peníze nekradou, ale odklánějí, a odklaněčům se neříká soudruzi.

0 0
možnosti
Foto

Tekutý plyn jsem neslyšel, kapalný plyn ano - a to není žádný oxymoron, nýbrž realita, jiné skupenství látky.

0 0
možnosti

Já jsem se setkala s oběma výrazy - plyn tekutý i kapalný. Je to sice realita, ale plyn přece jenom "teče" jinak, než voda.

0 0
možnosti
  • Počet článků 143
  • Celková karma 11,22
  • Průměrná čtenost 441x
Píšu blbě, ale píšu ráda. Navíc jsem politicky nekorektní, nevlastním chytrý telefon, a v důchodu mám tolik času, že absolutně nic nestíhám.

Seznam rubrik