Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vzpomínám si, jak se kdysi nosily pumpky. Hnusil se mi pohled na ně. A jednou jsem dostal hned troje. Nikdy jsem je neoblékl.

0 0
možnosti
JJ

To Vám Vaši milí dali schválně, nebo náhodou?

0 0
možnosti

Ještě by to chtělo připomenout botičky, kabelky a klobouky. Zvlášť poslední je moje doména. Tam by se našlo extrémů. Dík Jarko, Bylo to hezounké počtení. Zdravím.R^:-):-)

0 0
možnosti
JJ

Klobouky a čepice jakéhokoliv druhu nenávidím - když mi je maminka cpala na hlavu, byl to vždycky boj. Holt se musím smířit s tím, že na koňské dostihy "Royal Ascot" mě nikdy nepustí.

0 0
možnosti
Foto

Písničku s tímto názvem si zpívaly moje starší sestry, když se chystaly na taneček;-)R^

1 0
možnosti
JJ

To už je tak dávno... Pro mne je povzbuzující, že si několik slov stále pamatuji. Co jsme měli včera k večeři jsem sice zapomněla, ale to přece není důležité!

2 0
možnosti
  • Počet článků 143
  • Celková karma 12,38
  • Průměrná čtenost 441x
Píšu blbě, ale píšu ráda. Navíc jsem politicky nekorektní, nevlastním chytrý telefon, a v důchodu mám tolik času, že absolutně nic nestíhám.

Seznam rubrik