Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Čurokap - to je dobré!:-) Taky jsem si Jarko pěkně početla. Co se týče politiky, myslím, že ženy na to prostě často nemají ani žaludek, ani trpělivost. Zkrátka protože život dáváme, tak, myslím líp víme, co je podstatné a co patří do prkotin. A tak rodina a vztahy lidí navzájem asi nad politikou u nás žen budou vždycky vítězit. Naštěstí. Jinak zdravím a s těmi právy máš samosebou pravdu. :-) Pozdravuji. R^

0 0
možnosti

Musím doznat, že název "čurokap" jsem nevymyslela já. Narazila jsem na něj náhodou, když jsem hledala český ekvivalent pro FUD (Female Urination Device).

https://www.novinky.cz/zena/styl/clanek/curokap-pomucka-jez-zene-zprijemni-cestovani-ale-i-letni-festival-49690

0 0
možnosti

To máš těžký, Jarko, já si třeba nemyslím, že by politika byla pro ženy ideální, neptej se proč, to bych musela napsat článek. Věř mi, že se mi líbí primátorský řetěz na mužných prsou a už vůbec ne na ženských. Některé posty prostě pro ženský nejsou a většina jich to ví.

Ale hezky jsem si u tebe početla.

0 0
možnosti

Možná právě proto se do ní tak neženou (a hele, další slovo, které by se mělo vyndat ze slovníku, aby se nebouřili pro změnu pánové). Ale když chce žena vstoupit k mariňákům, projde stejnými zkouškami jako muži, a je ochotna riskovat možné následky, ať si klidně poslouží.

0 0
možnosti
  • Počet článků 143
  • Celková karma 12,38
  • Průměrná čtenost 441x
Píšu blbě, ale píšu ráda. Navíc jsem politicky nekorektní, nevlastním chytrý telefon, a v důchodu mám tolik času, že absolutně nic nestíhám.

Seznam rubrik