Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Diety jsou věčné, radosti života velice pomíjivé. Všechno je to jen hledání kompromisu mezi těmito dvěma. Jarko byla to zábava, číst tenhle blog na Nový rok. Díky za ni. Už dávno nevěřím, že čistota půl zdraví a dobrá mysl - druhá půlka -- s ní dá zdraví celé, ale osvědčil se mi humor. Ne že by to zdraví zaručil, ale je vždycky prima, když už ho ztrácíme, umět se tomu aspoň zasmát. Nejlépe s přáteli a tak hodně srandy Jarko, ať Ti vydrží věčně. :-)VR^

0 0
možnosti
ZH

Napsáno s nadhledem.

4x P - posílám přátelské pozdravy

plus R^

0 0
možnosti
JJ

I já zdravím, a přeji hodný rok 2020!

0 0
možnosti

kapusta=kel, alebo kapusta=zelí ? Ale, to len tak, pre srandu králikov. Čočovice je jasná - šošovica. ;-D Máte moje sympatie a karmu.

0 0
možnosti
JJ

Kel nebo zelí - hlavně že to je zelený!

0 0
možnosti
  • Počet článků 143
  • Celková karma 12,37
  • Průměrná čtenost 441x
Píšu blbě, ale píšu ráda. Navíc jsem politicky nekorektní, nevlastním chytrý telefon, a v důchodu mám tolik času, že absolutně nic nestíhám.

Seznam rubrik