Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jarko, Jarko, to koukám. Jsem taky kafíčkařka - a ohřívám si vodu 2-3x denně. Jako Ty - a odmítám podřídit se diktátu těla. Než bych kafčo vynechala, to se radši smířím s tím, že možná dopadnu stejně. Jen pevně doufám, že při tom osvědčím stejnou míru humoru a dobré nálady, jako máš Ty, a jako jsme všichni zvyklí čerpat z Tvého povídání zde. Srdečně gratuluji k Tvému uzdravování a po tomto článku na Tebe budu myslet pokaždé u mikrovlnky. :-) Zdravím do Kanady. R^

0 0
možnosti
ND

Jejda Jarko, to jsem si početla, napsala jsi to své divoké ohřívání v mikrovlnce tak napínavě, jako detektivku bestceler. Přeju ti brzký návrat do plného chodu bez vodítka.

Já se svou berlí přítelkyní pokukuju primo po vozíku.

Jsi skvělá, takovou slovní zásobu co sis ponechala navzdory téměř celoživotní cizině, klobouk dolů.

1 0
možnosti
JJ

Naďo, právě vstupuji do stádia, kdy se - díky nadměrné sebejistotě - stává nejvíc nehod. Ač bych ráda, tak berle zatím nezlomím a chodítko neodhodím, a budu je ještě chvíli používat. Možná do té doby, než zmizí to jelito.

0 0
možnosti
  • Počet článků 143
  • Celková karma 11,21
  • Průměrná čtenost 441x
Píšu blbě, ale píšu ráda. Navíc jsem politicky nekorektní, nevlastním chytrý telefon, a v důchodu mám tolik času, že absolutně nic nestíhám.

Seznam rubrik