Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Moc ráda si o tom počtu, také se s gustem podívám na krásné fotky, ale nedostali by mě tam párem koní. Já se bojím vejšek i v prvním patře na balkónu. :-) Díky Jarko, bylo to krásné.R^

0 0
možnosti

Něco podobného je i na Marsu, ale nikdo to ještě zblízka takhle pěkně nenafotil.

0 0
možnosti

Měla jsem před 4 lety štěstí vidět na vlastní oči. Člověk si uvědomí, jak je malej, nicotnej, v takovém prostoru. Děkuji za připomnění.

0 0
možnosti
Foto

Závratná nádhera. Díky!

0 0
možnosti
  • Počet článků 143
  • Celková karma 11,21
  • Průměrná čtenost 441x
Píšu blbě, ale píšu ráda. Navíc jsem politicky nekorektní, nevlastním chytrý telefon, a v důchodu mám tolik času, že absolutně nic nestíhám.

Seznam rubrik