Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jarko hořce veselé čtení - protože je tak skutečné. Pobavila mě ta pasáž o vráceném klíči. Ale už vidím, jak se vše nakonec vrátilo do starých kolejí a lidi zase: platí ochotně majlant za povolené drogy (kulturní a sportovní extempore naprosto neschopných, alkohol a cigarety ve jméno svého zdraví, stupidní věci, které jim nutí reklamy atd. atd.), poslouchají umanuté teorie politiků, co vůbec neví, jak se žije u nás dole, a na netu provádějí psí kusy, vč. riskování vlastních životů - pro pár lajků. Tahle zvláštní doba sice nutí lidi, srovnat si hodnoty, ale jak jsi správně podotkla - hlavní potíž je, aby si to zapamatovali. Zdravím do Kanady a doufám, že roušky ani toaletní papír nebudete ve zvýšené míře potřebovat dlouho. R^V Dávej na sebe pozor.:-)

1 0
možnosti

Před třemi dny jsem se vydala na nákup, a Ted se tvářil, jako kdybych šla do války. Ulice prázdné, pokladní za plexisklem, toaletního papíru dostatek, a dokonce jsem i zahlédla několik lidí s rouškami. Ale až budeme dohánět, co jsme teď zameškali, to bude fofr!

0 0
možnosti
  • Počet článků 143
  • Celková karma 12,38
  • Průměrná čtenost 441x
Píšu blbě, ale píšu ráda. Navíc jsem politicky nekorektní, nevlastním chytrý telefon, a v důchodu mám tolik času, že absolutně nic nestíhám.

Seznam rubrik