Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^ U nás je navíc ten problém s dobíjením umocněn tím, že ve městech žije spousta lidí v panelácích a činžovních domech. Nemohou si tedy jednoduše dobít elektromobil přes noc z vlastní zásuvky, jako majitelé rodinných domků.

0 0
možnosti
ZZ

Milionářům nyní nabízí Lidl bezva službu - nabíjení jejich Tesly 30 kW přípojkou zdarma !!!

;-DR^

0 0
možnosti
Foto

Mluvíte resp píšete mi z duše... R^

0 0
možnosti
JM

J70a79n 24M24a42r64e45k

3. 8. 2021 23:09

Já jsem jenom zvědav, jak budou na elektriku létat letadla letící přes oceán. To letadlo váží mnoho tun, 280 pasažérů s jejich narvanými kufry a "carry on" kufříky také, to bude baterie větší, než Wilsonovo nádraží. A když mu elektřina dojde, kde bude v éteru nabíjecí stanice? A takové letadlo, pokud jsem někde četl nadělá sajrajtu ve vzduchu víc, než několik set či snad tisíc aut.

0 0
možnosti
JJ

Elon Musk už to má skoro vyřešené.

1 0
možnosti
VN

Zamýšlím se s vámi, rada není k mání ... ;-)

0 0
možnosti

Jarko ta Tvá poslední věta tvrdí muziku! Mám doma energetika a tak to umíme domyslet až do hořkých konců. Bohužel. U nás se po sametu rozpadá autobusové, a teď už i vlakové, spojení venkova s městem. Celých 30 let nebyl ani tak velký problém zdražování jízdného pro venkov, ale rušení spojů. To doteď nepřestalo, ruší se teď nově prý nevyužívaná dráha, a to i ve městech, které dobře znám, a kde s ní lidé několik generací jezdili a JEZDÍ stále do práce. Např. Mšeno u Mělníka směr Mladá Boleslav, Mělník. Dokonce to ruší jejich vlastní krajští radní. Dokud mladá generace nechá tohle bez povšimnutí, nastoupí možná jak už dole bylo řečeno upocené staré autobusy ovšem jen 2x denně tam (do práce, školy) a 2x denně domů. Brrrr takhle jsem jezdila na střední v 70. letech. A po revoluci jsem se začala bát, že i do té práce mi to zruší - do nejbližší "vesničky střediskové" mě každé ráno k autobusu vozil autem na benzin manžel a večer mě tam zase u toho upoceného autobusu vyzvedával. To trvalo od r. 1990 do r. 2010. Pak ne že by něco změnili na spojení, ale já odešla do důchodu. Konečně. Možná to někdo kdo to čte a bydlí na venkově taky tak zažil. Elektromobilita? Jen víc nacpané autobusy, protože na ten luxus nikdo nebude mít. A to se ještě můj manžel energetik ptá, kde se vezme v zástrčkách nabíjecích stanic tolik elektriky naráz - a jak ta se bude "ekologicky" vyrábět??? Ten kravál na silnicích je už jen hořce veselá poznámka. Zdravím a děkuji Pánubohu, že jsem v důchodu. Toho zeleno-duhového údělu už bych se nechtěla dožít.R^V

2 0
možnosti
ND

Přesně, zdravím paní Šumová, také jsem ráda, že jsem v důchodu.

0 0
možnosti
PK

Elektromobilita má význam pro hromadnou dopravu ve velkých městech v podobě tramvají či trolejbusů, ale jako základ individuálního automobilismu jde o slepou vývojovou větev.

V poslední době se i v našem tisku objevila řada racionálních argumentů, které zpochybňují obrat EU k elektromobilitě. Například to, že v době, kdy jsou v Německu uzavírány jaderné a uhelné elektrárny a kontinentu hrozí energetická nouze, nepředstavuje sázka na individuální elektromobilitu racionální krok.

A následně si myslím, že jde o potřebu obrovských investic do infrastruktury, která s elektromobilitou souvisí. Většina evropských států zatížených značnými dluhy a vysokými mandatorními výdaji a trpících dlouhodobou hospodářskou stagnací a útlumem po Covidu si je jednoduše nemůže dovolit.

6 0
možnosti
KJ

Pěkně napsané, ale obávám se, že tady lidem nedochází jedna věc. Naši vládcové počítají s tím, že si elektromobily nebude většina obyvatel vůbec moci dovolit. Takže žádné, že vyměníme své benzínové a naftové Toyoty, WV, či Škodovky za elektrické. Houbeles, ve skutečnosti je vyměníme za přecpané vlaky a umaštěné autobusy. Maximálně nám bude dovoleno si na chvilku vypůjčit nějaké to sdílené vozidlo a to bude vše. V autech bude v budoucnu jezdit jenom vládnoucí elita, tedy ti stejní, kteří nám to tak krásně naplánovali. My ostatní jim to navíc ještě zadotujeme z našich daní a z drahých cen energií.

5 0
možnosti
JJ

Elektrické kolo do každé rodiny! Ale musí se koupit dřív, než poptávka přebije nabídku, a taky se stane cenově nedostupné.

1 0
možnosti
  • Počet článků 143
  • Celková karma 12,38
  • Průměrná čtenost 441x
Píšu blbě, ale píšu ráda. Navíc jsem politicky nekorektní, nevlastním chytrý telefon, a v důchodu mám tolik času, že absolutně nic nestíhám.

Seznam rubrik