Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Z čeho Navahové v rezervaci žijí?

0 0
možnosti

Mně se zdálo, že se živí hlavně odíráním turistů.

0 0
možnosti

Je to krásný blog a zajímavé fotky. I pouštní krajina může okouzlovat. Ti, co přešli Saharu by mohli vyprávět. Impozantní kaňon Jarko, myslím, že kdyby mě někdo unesl a projel se mnou tu šílenou silnici (dobrovolně by mě tam nedostali, mám fobii z výšek), tak by mi jedny kalhoty navíc nestačily. Inu a co teprve, když jednou za pár let zaprší - i tato krajina rozkvete. USA je obrovská a nádherná země, ale malé Česko je taky kouzelné, jen trochu jinak. Měla jsi štěstí a projela jsi oboje. Zdravím a ráda karmuji. R^:-)

0 0
možnosti

Moc pěkné a samozřejmě zasloužená karma :-)R^

1 0
možnosti

Moc pěkný, i když jsem ve státech nějakou dobu byl, tamo jsem se nedostal, jen západní pobřeží.R^R^R^

1 0
možnosti

díky za fotky a reportáž. Země je to krásná, tak snad až se běloši vyhubí v dalších světových válkách, vrátí se zase vláda do rukou indiánských.Docela bych jim to přál.

2 1
možnosti

Tak snad abyste s tím vyhubením začal u sebe. Země to moc krásná teda není. Je to poušť. Co se zemí, kde nic neroste.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS