Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Co že si máš Jarko víc přát? Aby ti ten smysl pro standovno vydržel nejméně další dvě pětiletky. To ti přeji samozřejmě také.

0 0
možnosti
RE

Ta úvodní fotka připomíná údolí řeky Otta u městečka Vaga v Norsku? Předsevzetí:))))) Snad jen místo hambáče z Mekáče pořádnej řízek:))

0 0
možnosti
JJ

Fotka je z Britské Kolumbie v Kanadě: Silnice č.1 (Trans Canada), podél jezera Kamloops.

1 0
možnosti
Foto

Tu petroleju bych si raději ještě nechala co se týče predsevzetí, tak to spíš vypadá, že jsem si dal závazek, že nic nezměním, to se mi daří báječně

0 0
možnosti
JJ

No, já ty svoje nápady asi taky nesplním. Možná jen ten poslední.

0 0
možnosti
  • Počet článků 143
  • Celková karma 12,38
  • Průměrná čtenost 441x
Píšu blbě, ale píšu ráda. Navíc jsem politicky nekorektní, nevlastním chytrý telefon, a v důchodu mám tolik času, že absolutně nic nestíhám.

Seznam rubrik