Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ještě posílám tohle - http://jdem.cz/c3dhy4 snad se to bude k tématu hodit. :-)

0 0
možnosti

Tedy vlastnit agregát - to není vůbec špatná myšlenka. Něco mi říká, že výpadky budou přibývat se čtvercem přírůstku obyvatelstva na naší planetě. Ne, že by agregáty všechno vyřešily, ale když ti naši energetici mimo kamery tvrdí " blackout bude - teď jde o to kdy, a ne jestli". Vím to jistě, jednoho energetika mám doma. Už 37 roků. A vytopit byt - voda by to zvládla - směji se s Vámi. Když je humor, ta zima se snáší líp Jarko. Zdravím a připíjím. Grogem.:-)R^

0 0
možnosti
VV

Vase vypraveni ctu rad uz od pralidovek. Priznavam, ze tam kde ziji jsem uz dobre 40 let zadny vypadek proudu nezazil. ale tam kam ted dost casto jezdim je to velmi casty jev. Takze v kazde mistnosti nekolik svicek, nekolik zapalovacu. Kdyz nas tam prvne navstivil mladsi synek, ptal se, zda tam s nami bydli jeste nejaky pyroman. Ted uz mame misto svicek vsude LED svitilny a v garazi agregat na vyrobu elektriny.

0 0
možnosti
JJ

Pane Vokoune, není nad věrné čtenáře! U nás výpadků elektřiny sice také ubývá, ale stromy začínají být vyholené a sestříhané na účes à la Justin Bieber. Já doufám, že až městská rada přestane vyhazovat peníze za prkotiny, a zakope dráty pod zem, bude klid. Jenže toho se už nedožiju.

0 0
možnosti
  • Počet článků 143
  • Celková karma 11,22
  • Průměrná čtenost 441x
Píšu blbě, ale píšu ráda. Navíc jsem politicky nekorektní, nevlastním chytrý telefon, a v důchodu mám tolik času, že absolutně nic nestíhám.

Seznam rubrik