Diskuse

Borýš umí po skalinách

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tedy Jaruško, klobouk dolů, Smekám uctivě, já bych se neodvážila a ty testy jít. Jednak už mám občas problém dofunět do krámu pro chleba, anebo po ránu si zavázat tkaničku na botě, ale dorazil by mě ten Borýš. Mám totiž strach z výšek a už sedlo koně je pro mě nad limit. Máš však úplnou pravdu s těmi koníčky - vybrala jsem si muziku - všimni si, ta se dá provozovat i poslouchat v sedě - a tak jsem šťastná důchodkyně i bez kliků a sklapovaček, jen si říkám - sákryš, možná bych měla zkusit střílení. Mohlo by se ještě hodit - tedy možná, v nějakém příštím životě. Tak držím palce, a ze srdce přeji nejen krásný červený kabát, ale hlavně úctu a přízeň veřejnosti. Vždyť dobírat si policii je tak lákavé, a tak zdravím. :-):-):-)

0 0
možnosti
JJ

Děkuji. Jak se to říká ... Sloužíme lidu! Nebo si to s někým pletu? -:))

0 0
možnosti
JJ

Tady to je jak ve Ztrátách a nálezech...

0 0
možnosti
ZK

Za Totáče jsme tady měli něco podobného. Jmenovalo se to Pomocná stráž Veřejné bezpečnosti. Zkratku PSVB měli natištěnou na žluté pásce, a když si jí uvědomělý občan natáhl na rukáv, stal se z něho veřejný činitel a jeho dobrovolničení bylo třeba respektovat. Vstupní testy určitě nebyly tak náročné jak je popisujete Vy. Myslím, že stačilo být v KSČ. Tito "pomocňáci", jak se jim s despektem říkalo, byli u veřejnosti velmi neoblíbení - jak je to u vás?

0 0
možnosti
JJ

Ono to asi vězí v tom, že mnoho lidí poté, co si natáhnou pásku na rukáv, málem praská důležitostí. Podle toho se i chovají - a nemusí to být jenom pomocníci VB. Takový vrátný v uniformě, to je přece, hned po řediteli, nejdůležitější osoba v podniku. Já jsem si žádného rozdílu v chování lidí k "auxiliaries" nevšimla. Ti, co policajty nenávidí, to dávají najevo stejnou měrou oběma.

1 0
možnosti
Foto

Jeee, to je hezké. A já vás objevila až teď. No nic, vezmu to zpětně. :-)

Ten titulek mně připomněl Hrdého Budžese. Ten byl také krásný. R^

2 0
možnosti
JJ

Ano, já jsem poklad - jen ho vykopat! Hru Hrdý Budžes jsem neznala, dík za rozšíření mých obzorů.

0 0
možnosti
Foto

Nesmysl, Jarko. Neznáme se z LN a z toho setkání na Pankráci? Ještě mám fotky.

Ale k věci. Těšit se do důchodu snad někde v Kanadě? Ale tady?

0 0
možnosti
JJ

Z Pankráce ne, ale z Demínky (a z Lidovek taky). Jinak do důchodu se dá těšit kdekoliv, jenom to chce nějakého "koníčka."

0 0
možnosti