Diskuse

Není džin jako gin

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jaruško - na zdraví! Mám tuhle kombinaci moc ráda a když pozapomenu na čas, občas vídám i toho Aladinova džina. A kupodivu vlivem nápoje zvaného indicky Bombay. Naštěstí jen ten toník je jaksi domácký. A když je buď venku dost zima, anebo dost ledu z mrazáku, hned je mi s Tebou u srdce tepleji. Krásnou neděli. VR^:-)

1 0
možnosti

;-D. Dobrý večer, tak moc pěkně napsané, že jsem dostala nevyhnutelnou touhu si ten okouzlující nápoj udělat.;-D. Nepila jsem ho už několik let. vlastně, když nad tím tak přemýšlím, málem jsem na něj zapomněla. No, to se musí napravit. Tak děkuji za typ a hlavně pěkný blog.R^

1 0
možnosti

V tom případě Vám přeji "dobrou chuť!"

2 0
možnosti