Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JJ

I já děkuji - jsem ráda, že se líbilo.

0 0
možnosti
JH

Pořád jsi čiperná a to je fajn!

0 0
možnosti

Krásné povídání o podivuhodném místě. Dokonce by mohlo být osudové pro celou naši planetu. Doufám, že nám park vydrží - i dalším generacím - tak nádherný, jak ho vidíš ty Jaruško. Děkuji a zdravím. R^

0 0
možnosti
JJ

Pšššt!! O osudovém buchnutí až příště.

0 0
možnosti
Foto

Nádhera, můj sen. Tak snad někdy. Těším se na pokračování, rád bych i nějaké podrobnosti. Děkuji.

0 0
možnosti
JJ

Lepší někdy, než nikdy! S podrobnostmi se snažím zacházet opatrně; ono jich je děsně moc, a bojím se, abych jimi blog nezahltila. Ale budu se snažit.

0 0
možnosti
JJ

Díky. Tu síru (s trochou představivosti) cítím ještě dnes.

0 0
možnosti
  • Počet článků 143
  • Celková karma 12,38
  • Průměrná čtenost 441x
Píšu blbě, ale píšu ráda. Navíc jsem politicky nekorektní, nevlastním chytrý telefon, a v důchodu mám tolik času, že absolutně nic nestíhám.

Seznam rubrik