Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Koukám, že globalizace se rozšířila už i na pocity. V Kanadě jako v Česku, kdybych nevěděla, že jsme od sebe tak daleko (vzdálenostně), myslela bych, že bydlíš kousek od nás - a že mám štěstí na kamarádku s báječným smyslem pro srandu - to ostatně mám. Zdravím Jarko, myslím, že jsi na nic nezapomněla. :-)R^

0 0
možnosti

Ale no tak, keep smilling, pořiďte si domácí zvíře a nepotřebujete doktora...no ty stromy, víte je sucho a tak tý energie na rozdávání nemají navíc,,,tak radši po ránu do rybníka,to taky helfne.

0 0
možnosti

Hupsnout po ránu do rybníka? Takový trest si snad přece jenom nezasloužím!

0 0
možnosti

Ahoj, Jarko, koukám, že jsme na tom podobně. Doktory se snažím udržet v dostatečné vzdálenosti. Prášky už se dají předepsat přes SMS, takže dobrý.

Stromy v parku neobjimam, na to nemám odvahu :-). Hodně zdraví přeju.

0 0
možnosti

Kdepak SMS! Můj pan doktor mi nedá zásobu na víc než šest měsíců (když mám štěstí), a pak mě chce zase vidět. Asi se mu líbím.

0 0
možnosti
  • Počet článků 143
  • Celková karma 11,21
  • Průměrná čtenost 441x
Píšu blbě, ale píšu ráda. Navíc jsem politicky nekorektní, nevlastním chytrý telefon, a v důchodu mám tolik času, že absolutně nic nestíhám.

Seznam rubrik