Diskuse

Oči jako rys

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Stejně za to všechno mohou klimaalarmisté. Jsou tak posedlí uhlíkovou stopou, že si úplně přestali všímat emise plynů ničících ozonovou vrstvu. Více UV záření rovná se rapidní nárůst šedého zákalu. Řešení je revolučně jednoduché. Méně alarmistů, lepší zrak populace! ;-D

V Rakousku jsem někde na benzince potkal dvojici zestárlých chuligánů. Pamatuji si jak vypadali chuligáni v 60. letech, jak se oblékali, jaké měli účesy a tetování, atd. A tu najednou přijede na pumpu takový chuligánský kluk se svojí chuligánskou holkou, na staré motorce ze 60. let. Tetování, oblečení, účesy, všechno sedělo. Jen měli jaksi o 50 let více. Chytla mě z toho málem nostalgie

Zdravím, přeji Vám ostříží zrak i mysl, Jarko :-)

0 0
možnosti

Mám to po naprosto stejné procedúře úplně opačně. Když chci něco přečíst, odkládám brýle na dálku. Na ty sice vidím do daleka o 6 dioptrií lépe, ale když chci něco přečíst, tak musí pryč. Když se vezme, že jsem to celý život dělala opačně, tak mám divný pocit, že mě obrátili naruby. Samozřejmě si nestěžuji, ale úplně Tě Jarko chápu. Chce to na strategická místa v domácnosti rozvěsit hadříky na čištění skel. :-) A brejličky pěkně na krk na šňůrku. Jo, jo, stáří je složité.:-) Zdravím. R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 143
  • Celková karma 12,38
  • Průměrná čtenost 441x
Píšu blbě, ale píšu ráda. Navíc jsem politicky nekorektní, nevlastním chytrý telefon, a v důchodu mám tolik času, že absolutně nic nestíhám.

Seznam rubrik