Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jeste nez jsem odesel na odpocinek, dostavala manzelka ode mne kazdy rok k narozeninam nejaky ten S nebo C.

A kdyz u toho posledniho odesla baterka, koupil jsem ji za 20€ nejakou malou Motorolu, protoze to soupani na displeyi by ji rozcilovalo a vube ta moderni technika neni nic pro ni.

0 0
možnosti

Jsem ráda, že nejsem sama!

0 0
možnosti

Ještě že příroda kolem nás si na tu "modernu" nepotrpí. Je krásný podzim a já se směji s Tebou Jarko. Tak si užívej pěkně klasicky, i tento náš dnešní státní svátek. Zdravím R^:-)V[>-]

0 0
možnosti

Perfektní den vyrazit ven, prosvištět nad lesem zip-linem!

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS