Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Taky mě automaty štvou, zvlášť na linkách, jako je "moje VZP", "moje Allianz", "můj duhový ČEZ". Je zajímavé, kolik příšernejch míst si uzurpuje právo napřed se tvářit jako "moje" a pak mě přivést k infarktu. Je to u nás stejné jako u Vás. Zdravím Jaruško.R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

Karma. Tenhle systém funguje všude tam, kde něco od někoho potřebujete. Proto, ač mobil mám (hloupej, ale mobil), dávám přednost volání z pevné linky. Trochu špatně už vidím (brýle na blízko a brýle na dálku) a když po mně ten počítačovej hlas chce zmáčknout čudlík, tak oddálím mobil od hlavy, a hledám příslušnej čudlík. Když ho najdu, zmáčknu, přiložím k uchu a zjistím, že počítačovej asistent už je zase někde úplně jinde, a začíná nové čudlíkovací kolo. Nebo mi oznámí, že jsem nezadal volbu (možná má nějakej časovej limit) a vrátí se úplně na začátek. No prostě na palici. Takže na tyto hovory - zlatá pevná linka. ;-)

0 0
možnosti
JJ

A když jeden navíc ještě špatně slyší, může pročudlíkovat celé odpoledne. Jako kdybychom my, důchodci, co nevědí kam dřív skočit, neměli nic lepšího na práci.

0 0
možnosti
ND

Byli jste prověřeni zda zvládáte být trpěliví;-D

0 0
možnosti
JJ

S blbostí, jež je výsledkem lidského počínání, mohou být trpěliví jenom svatí, nebo nemyslící.

0 0
možnosti
MP

Máte pocit že heslo Náš zákazník náš pán platí také v jednání s úřady na řidičských průkazech na občankách u lékaře u všech vyšetření v nemocnici Myslíte si to vážně. To heslo je úplně k ničemu,a je úplně neplatné.

0 0
možnosti
JJ

Navrhuji zvýšit počet lampáren!

1 0
možnosti
  • Počet článků 143
  • Celková karma 12,38
  • Průměrná čtenost 441x
Píšu blbě, ale píšu ráda. Navíc jsem politicky nekorektní, nevlastním chytrý telefon, a v důchodu mám tolik času, že absolutně nic nestíhám.

Seznam rubrik